Termeni și Condițiile Generale (TCG) de utilizare de către clienții magazinului web pe https://air7.ro denumit în continuare Webshop.
1. Datele de identificare a vânzătorului
1.1. Operatorul acestui Webshop și vânzătorul produselor:
Nume: Green Splid SRL
Sediu: Str. Antim Ivireanu Nr.5, Cluj Napoca.
Număr de înregistrare la regsitru comerţului: J12/1854/2018
Cod fiscal: 39305884
Adresa de e-mail: info@air7.ro
Adresa site-ului: www.air7.ro
Telefon: 0040760680069
1.2. Relaţii clienți,
Detalii Telefon: 0040760680069 (tarif standard)
Contact prin e-mail: info@air7.ro
1.3. Caracteristicile esențiale ale produsului pot fi vizualizate de utilizatori pe paginile demonstrative ale produsului. https://air7.ro
1.4. Vânzătorul are dreptul de a modifica unilateral condițiile generale, notificând în prealabil Cumpărătorii prin interfața Magazinului Web. Dispozițiile modificate vor deveni valabile la prima utilizare a magazinului web de catre client si se vor aplica comenzilor plasate după modificare.
1.5. Orice cumpărător care nu este de acord cu modificarea regulilor trebuie să anuleze achiziția. Modificările nu afectează contractele încheiate (comenzi confirmate).
1.6. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a determina gama de produse vândute, prețul de achiziție, termene etc. Modificarea intra în vigoare de la data publicării pe interfața magazinului Web.
1.7. Persoanele sub vârsta de optsprezece ani pot comanda doar la magazinul online cu supraveghere și permisiunea părinților.
2. Dispoziții de bază
2.1. Dacă utilizatorul trimite o comandă pe paginile Web Store și furnizorul de servicii confirmă comanda prin e-mail, se încheie un contract de vânzare între client (utilizator) și prestatorul de servicii. (Dacă e-mailul care confirmă primirea comenzii nu este primit de către client în termen de 48 de ore, acesta este eliminat din ofertă, nu este obligat să cumpere produsul comandat sau să utilizeze serviciul.)
2.2. Utilizatorul este de acord că contractul încheiat în acest mod este considerat încheiat în scris și este guvernat de legea Romana. Prevederile CGV conditii generale de vânzare, se aplică contractului.
2.3. Contractul este scris în romană, Webshop-ul îl stochează automat în format electronic. Este accesibil utilizatorului după conectarea la interfața de utilizator a magazinului Web. Puteți citi, salva sau tipări conținutul acestuia.
2.4. În timpul înregistrării sau al achiziției (în ambele cazuri), utilizatorul, dacă dorește să utilizeze serviciile Webshop-ului, este obligat să accepte termenii și condițiile din aceste TCG, pe care le poate face selectând caseta de selectare din formular. După acceptarea termenilor și condițiilor din TCG, un contract în conformitate cu prezentele CGV va fi încheiat între Furnizorul de servicii și utilizatorul Magazinului Web. Dacă utilizatorul nu acceptă termenii și condițiile TCG, nu poate folosi serviciile Magazinului Web. Nu vă puteți înregistra sau trimite comenzi.
2.5 Informațiile tehnice necesare pentru utilizarea site-ului, care nu sunt incluse în prezentele CGV, sunt disponibile pe site. Limba contractului este limba româna.
3. Înregistrare
3.1. Tot continutul Webshop-ului este accesibil si disponibil oricui fără înregistrare, iar înregistrarea valabilă nu este o condiție a cumpărării, comenzile pot fi făcute și ca vizitatori. Cu toate acestea, în cazul în care Clientul dorește să se înregistreze pe interfața Webshop, acesta trebuie să furnizeze Webshop-ului următoarele date: Nume, adresă de e-mail, Parolă, Adresă (livrare, adresă de facturare), Număr de telefon. Înregistrarea cu succes, se va fi confirmată prin e-mail.
3.2. Cumpărătorul are dreptul de a anula înregistrarea în orice moment. Puteți face acest lucru și trimițând un e-mail către serviciul clienți sau ștergând contul interfeței de utilizator. Odată eliminate, nu există nicio modalitate de a restabili datele.
3.3. Clientul este singurul responsabil pentru păstrarea confidențială a datelor de acces ale utilizatorului (în special parola). Dacă Cumpărătorul cunoaște că parola furnizată în timpul înregistrării ar fi putut fi accesată de un terț neautorizat, acesta este obligat să-și schimbe parola imediat, iar în cazul în care se suspectează că terțul utilizează parola în orice fel, trebuie să anunțe Vânzătorul în același timp.
3.4. Cumpărătorul se angajează să actualizeze datele personale furnizate în timpul înregistrării, după caz, pentru a se asigura că acestea sunt oportune, complete și exacte.
4. Cum cumperi
După plasarea produsului în coș, este posibil să începeți și să finalizați achiziția din coș. Aici puteți, printre altele, să selectați metoda de livrare (nu pentru livrare gratuită). În cazul selectării modului de transport sau al punctului de colectare FAN Courier sau Sam Day Courier, după selectare începe automat calculul pentru a determina suma finală exactă. Este posibilă modificarea cantității din coș. Făcând clic pe butonul „Mergi la casa/plata ”, comanda poate fi finalizată prin completarea datelor din fereastra de plata. Este important de menționat că, desigur, există posibilitatea de a cumpăra ca vizitator, dar clienții care revin au și posibilitatea de a se înregistra. În acest caz, un cont de utilizator poate fi creat numai prin setarea casetei de selectare „Creare cont” în timp ce introduceți datele. Desigur, pe pagina de checkout este posibilă și modificarea metodei de livrare la fel ca și conţinutul coșului. Ultimul pas înainte de a face o achiziție este să selectați o metodă de plată pe pagina de checkout. Puteți găsi mai multe informații despre opțiunile de plată din categoria „Informații de plată” din pagina de ajutor.
5. Prețul și caracteristicile produselor
5.1. Prețul produselor. Prețurile publicate în Webshop sunt prețuri brute cu TVA. Costurile suplimentare pentru livrarea la domiciliu și plata in numerarul la livrare vor fi listate pe continutul coșului și pagina de plată, în funcție de metoda de livrare și de plată stabilită de cumpărător.
6. Transport/Livrare
6.1. Livrare la domiciliu se face de către serviciul de curierat FAN Courier sau Same Day Courier. Pachetele sunt livrate în zilele lucrătoare. Ca adresă de livrare, este indicat să furnizați o adresă în care curierul poate fi primit la orice ora a zilei, iar preţul produsului, taxa de livrare și taxa ramburs o puteţi plăti în numerar curierului.
6.2. Comandați produsele dorite numai dacă puteți plăti curierului pachetul la primire. În cazul pachetelor ne-primite, returnate, taxa de livrare și retur vor fi percepute clientului și nu vom putea retrimite produsul decât dacă valoarea pachetului este plătită în avans.
6.3. Termenele de livrare: Livrarea produselor Air7 comandate în Webshop se va face în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la comandă.
7. Modalități de plată
Următoarele metode de plată pot fi utilizate pe Air7 Webshop (https://air7.ro):
– numerar la livrare – ramburs
– plata prin transfer bancar
– plata cu card
7.1 Numerar la livrare: Magazinul nostru web oferă și posibilitatea de plată în numerar la livrare. În cazul plăţi în numerar la livrare, suma finală cuprinde taxa de livrare si plată ramburs ce trebuie plătită în numerar angajatului serviciului de curierat în timpul livrării la domiciliu. Dacă aţi ales livrarea la punct de colectare curier puteți plăti şi cu cardul la primire.
7.2 Plata prin transfer bancar. Beneficiarul-cumpărătorul va vira contravaloarea facturii în contul bancar al furnizorului, indicat pe factură. După ce plata a fost înregistrat in contul furnizorului vom livra pachetul cu produsul comandat.
7.3 După ce aţi ales cardul ca modalitate de plată, tastaţi, achiziţionaţi. După veţi fi redirecţionaţi spre pagina de protecţie, unde veţi putea alege tipul cardului Dvs. În etapa finală va fi necesar să introduceţi datele cardului şi să confirmaţi achiziţia. Banii vor fi percepuţi din contul Dvs, imediat după plasarea comenzii.
– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
– „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
7.4. Informații suplimentare de plată: Suma finală care trebuie plătită include toate costurile bazate pe rezumatul comenzii și pe scrisoarea de confirmare. Factura este emisă în conformitate cu art. 7.4. şi va fi trimisă în avans ca o factură electronică online, așa cum este descris la punctul 7.4. Vă rugăm să inspectați pachetul înainte de preluare și înaintea curierului și în cazul unor deteriorări sau defecte ale produselor, cereți un raport și nu preluați pachetul. Nu putem accepta reclamațiile ulterioare fără proces verbal incheat la livrare.
7.5 Facturare: În toate cazurile, trimitem o factură online pentru comenzi la adresa de e-mail furnizată în timpul comenzii, care este emisă prin sistemul de facturare Smartbill.
8. Dreptul la renuntare/anulare
Prevederile acestei secțiuni se aplică numai unei persoane fizice care acționează în afara profesiei sale, activității independente sau activității de afaceri, care cumpără, comandă, primește, folosește, utilizeaza bunuri și este destinatarul comunicațiilor comerciale și ofertelor aferente bunurilor (denumite în continuare „consumator”).
Ordonanţa de urgenţa a Guvernului nr. 34 din 2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor cu profesionistii prevede ca consumatorii au un așa-numit drept de retragere (dreptul de a returna produsul, garanția de returnare) atunci când cumpără online.
Dreptul de retragere poate fi exercitat fără justificare (explicație separată).
Consumatorul are dreptul la un contract pentru vânzarea produsului.
- produsul,
- în cazul furnizării mai multor produse, ultimul produs furnizat,
- în cazul unui produs constând din mai multe loturi sau bucăți, ultimul lot sau bucată livrată,
- în cazul în care produsul urmează să fie livrat în mod regulat într-o perioadă specificată, retrageți-vă din contract fără a da motive în termen de paisprezece (14) zile de la data primirii primului serviciu de către Consumator sau de o terță parte decât transportatorul desemnat de acesta.
Consumatorul are dreptul de a-și exercita dreptul de retragere în perioada cuprinsă între data încheierii contractului și data primirii produsului.Oricare depreciere sau daune rezultate din utilizarea necorespunzătoare a produsului vor fi suportate de Consumator.
8.1. Procedura de exercitare a dreptului de retragere
În cazul în care Consumatorul dorește să își exercite dreptul de retragere, trebuie să trimită o declarație clară a intenției sale de retragere (de exemplu, prin poștă, telefon sau poștă electronică) către Webshop utilizând datele de contact indicate la punctul 1 din prezentele reglementări. Consumatorul își exercită dreptul de retragere în termenul limită dacă trimite declarația de retragere la Webshop înainte de expirarea celei de-a 14-a zi de la comandă.
Consumatorului îi revine obligaţia să demonstreze că și-a exercitat dreptul de retragere în conformitate cu dispozițiile de la punctul 10.
8.1.1. Declarație de retragere – completare model
Utilizatorul nu este obligat să utilizeze documentul model. Puteți alege un alt format. Ideea este că declarația transmisă trebuie să dezvăluie detaliile clientului (necesare pentru îndeplinirea obligațiilor magazinului web), data cumpărării și produsul pentru a putea fi identificate.
Declaratie model: (completați și trimiteţi numai în caz de intenție de retragere din contract)
- Destinatar:
Subsemnatul, declar că îmi exercit dreptul de retragere / reziliere în ceea ce privește contractul de vânzare a următorului produs sau a furnizării următorului serviciu:
- Data încheierii contractului / data primirii:
- Denumirea consumatorului (consumatorilor):
- Adresa consumatorului (consumatorilor):
- Semnătura consumatorului (consumatorilor): (doar declarației pe hârtie)
Expediat:
- Indicați aici numele, adresa poștală și, dacă este disponibil, numărul de telefon, numărul de fax și adresa de e-mail a companiei.
- Aici este necesar să indicați produsul sau serviciul care face obiectul contractului
- Bifați după caz
9. Managementul datelor
Operatorul tratează datele personale care i-au fost furnizate în timpul utilizării lor ca fiind confidențiale și nu le dezvăluie unor terți, cu excepția cazului în care acest lucru este necesar pentru livrarea sau facturarea comenzii.
Dispozițiile legii sunt aplicabile, reglementările de protecție a datelor furnizate de furnizorul de servicii în conformitate cu reglementările GDPR sunt disponibile pe site-ul web.
10. Alte dispoziții
Problemele care nu sunt reglementate în acești termeni și condiții generale, privind contractele la distanță, vor prevala prevederile OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor si Codul Civil (Legea 287/2009);
11. Date de contact
Dacă aveți întrebări despre magazinul web, vă rugăm să ne contactați la unul dintre datele de contact ale magazinului web:
E-mail: info@air7.ro
Telefon: 0760680069
01.07.2020